بازدید 23
0

بهترین مقاصد گردشگری نوروز 1403 پارت چهارم

آنتالیا، نگین مدیترانه از مقاصد گردشگری نوروز 1403

آنتالیا - مقاصد گردشگری نوروز 1403

یکی از بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403، شهر تفریحی و ساحلی آنتالیا است. این شهر که در سواحل مدیترانه در کشور ترکیه واقع شده است، بهترین تفریحات آبی، بزرگترین هتل‌ها و رویایی‌ترین سواحل را دارد. برای سفر به آنتالیا مانند سفر به باقی شهرهای کشور ترکیه، نیاز به ویزا نخواهید داشت، اما با توجه به اینکه اکنون هیچ پرواز ایرانی به‌ طور مستقیم در فرودگاه آنتالیا به زمین نمی‌نشیند، سفر به این شهر زمان‌ بر خواهد بود. اما اگر سفر آسان‌ تری را ترجیح می‌دهید، تورتان را با پروازهای ترک انتخاب کنید.
آب‌ و‌هوای آنتالیا در تعطیلات نوروز مناسب است اما گاهی با تغییرات کمی همراه  است که باعت می‌شود دسترسی شما به تفریحات آبی مختل شود. با این حال هنوز هم آنتالیا یکی از بهترین گرینه‌ها در لیست بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 محسوب می‌شود.

 اگر می‌خواهید سفری آرام را تجربه کنید، هتل‌های آنتالیا با انواع امکانات تفریحی این شرایط را برایتان فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که در آنتالیا هرچه هتل لوکس‌ تر باشد، امکانات رایگان بیشتری دریافت خواهید کرد و البته قیمت تور آنتالیا افزایش خواهد یافت. با توجه به اینکه هتل‌های آنتالیا خدمات آل و یو آل را ارائه می‌دهند، سفر به این شهر تقریبا با هزینه اضافی همراه نخواهد بود. به‌طور معمول افرادی که آنتالیا را به عنوان مقصد سفرشان میان بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 انتخاب می‌کنند، به گردش در شهر و بازدید از مراکز خرید علا قه‌ ای نداشته و تمام زمان سفرشان را در هتل‌های بی‌نظیر آن می‌گذراند، با این حال اگر تمایل دارید از جاهای دیدنی آنتالیا بازدید کنید ما به شما شهر قدیمی آنتالیا یا منطقه کاله ایچی، برج ساعت، دروازه هادریان، مناره ساعت، بندر قدیمی و اسکله آنتالیا و برج هیدیرلیک را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین مراکز خرید بزرگی مانند مال آف آنتالیا، مرکز خرید تراسیتی، مرکز خرید دپو، مرکز خرید اوزدیلک و مرکز خرید مارک آنتالیا برای شیفتگان خرید بسیار مناسب هستند.

پوکت، بهترین طبیعت دنیا

پوکت - مقاصد گردشگری نوروز 1403

یکی دیگر از گزینه‌ های بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403، شهر پوکت است. کشور تایلند با طبیعت فوق‌ العاده و جاذبه‌های متعدد گردشگری، همیشه مورد توجه گردشگران بوده و بسیاری از بازدید کنندگان این کشور، آن را بی نظیرترین کشور از نظر طبیعت بکر و دیدنی توصیف می‌کنند.

تورهای تایلند معمولا برای مهمترین شهرهای آن مانند پوکت، بانکوک و پاتایا برگزار می‌شوند، اما در میان این شهرها، پوکت حرف بیشتری برای گفتن دارد. اگر برای انتخاب بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 مردد هستید و البته بودجه‌ زیادی دارید، پیشنهاد ما به شما سفر به شهر پوکت و جزیره‌های رویایی آن است.
در نظر داشته باشید که سفر به پوکت نیازمند اخذ ویزا است که این پروسه معمولا بین 7 تا 10 روز کاری زمان می‌ برد. همچنین پروازهای ایران به پوکت بسیار طولانی و قیمت‌های آن‌ها نیز نسبت به باقی مقاصد گران‌ تر است و به‌ طبع آن تور پوکت برای ما ایرانیان از تورهای لوکس محسوب می‌شود، مخصوصا در زمان‌هایی که تقاضا برای سفر افزایش می‌ یابد.شهر پوکت، شهری دیدنی با آب‌ و‌هوای بسیار مناسب در نوروز است. شهری که در آن می‌توانید انواع تفریحات را بیابید و غذاهای خاص را امتحان کنید. اگر پوکت را از میان بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 انتخاب کرده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم بازید از واکینگ استریت، پتونگ بیچ، جزیره جیمز بایند و جزیره فی فی را از دست ندهید. این جاذبه‌ها سفر شما را به یک خاطره فوق‌العاده تبدیل می‌کنند.
اگر به‌دنبال خرید هستید، با اینکه تایلند و شهر پوکت مقصدی مناسب برای خرید محسوب نمی‌شود، اما بازدید از مراکز خرید متنوع آن می‌تواند شما را برای ساعت‌ها سرگرم کند. مرکز خرید ‏Jungceylon‏،Central Festival Phuket ‎‏‏ و Premium Outlet Phuket‏ از مراکز خریدی هستند که می‌توانید در آن‌ها خرید را همراه با تفریح تجربه کنید.
بازدید از جاهای دیدنی پوکت هم می‌تواند یکی دیگر از برنامه‌های سفرتان باشد. بازدید از معابد دیدنی مانند معبد وات چالونگ، معبد و بازار کارون و گردش در شهر قدیمی پوکت از کارهایی است باید در زمان اقامتتان در این شهر دیدنی انجام دهید.
اگر به دنبال تفریح هستید به سواحل جذاب پوکت سر بزنید، پاراسل، قایق‌ سواری و غواصی از تفریحاتی هستند که مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرند. گردش در بازارهای خیابانی و امتحان کردن غذاهای خیابانی هم یکی از مواردی است که در سفر به پوکت پیشنهاد می‌شود.اگر پوکت را به عنوان یکی از بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 انتخاب کردید، باید توجه داشته باشید که تورهای پوکت در این مقطع زمانی بسیار سریع تکمیل می‌شوند و هرچه به زمان سفر نزدیکتر شوید، هزینه این تورها افزایش می‌یابد، پس با یک برنامه‌ ریزی سریع، تور پوکتتان را از چند ماه قبل برای تعطیلات نوروز رزرو کنید، تا هم نگران پروسه اخذ ویزا نباشید، هم از قیمت مناسب‌ تری بهره‌ مند شوید.

پاتایا، مقصد گردشگری هیجان انگیز

پاتایا - مقاصد گردشگری نوروز 1403

در میان گزینه‌های بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 به شهر پاتایا می‌رسیم. همانطور که پیش‌ تر اشاره کردیم، تایلند در بهار آب‌ و‌هوای دلپذیری دارد و تورهای این کشور در این زمان بسیار محبوب است. یکی دیگر از شهرهای تایلند که می‌تواند سفری خاطره‌ انگیز را برایتان رقم بزند، شهر پاتایا است. با اینکه تصور می‌شود سفر به این شهر تنها برای مجردان مناسب است، اما باید بدانید که طبیعت فوق‌ العاده، تفریحات متنوع و جاهای دیدنی فراوان، پاتایا را به یک شهر دیدنی تبدیل می‌کند.

مانند تور پوکت، سفر به پاتایا هم نیاز به اخذ ویزا طی پروسه‌ای زمان‌ بر، دارد. همچنین از ایران هیچ پرواز مستقیمی به پاتایا انجام نمی‌شود و شما باید برای سفر به این شهر ابتدا به بانکوک سفر کنید و بعد به‌وسیله ماشین یا اتوبوس و از طریق زمینی، خودتان را به پاتایا برسانید، پس در این مورد نیز نیاز به زمان دارید. تور پاتایا معمولا به‌صورت ترکیبی با سایر شهرها برگزار می‌شود، اما اگر تنها بازدید از شهر پاتایا را در نظر دارید، می‌توانید تور تک پاتایا را از میان بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403  انتخاب کنید.

با توجه به همه این موارد، اگر پاتایا را به عنوان گزینه‌ای مناسب در میان بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که پاتایا جاذبه‌های دیدنی فراوانی دارد و در مدت اقامتتان، بازدید از معبد حقیقت، بیگ بودا و بام پاتایا را از دست ندهید. همچنین اگر به امتحان کردن غذاهای خیابانی علاقه دارید، خیابان بیچ رود و واکینگ استریت برای این کار بسیار مناسب هستند. برای خرید می‌توانید به مراکز خریدی مانند مرکز خرید فستیوال پاتایا، مرکز خرید ترمینال 21، مرکز خرید سنترال مارینا، مرکز خرید میموزا و مرکز خرید بزرگ هاربر سر بزنید.

با توجه به اینکه پاتایا به تفریحاتش مشهور است، برای تفریح می‌توانید از سواحل دیدنی پاتایا بازدید کنید، غواصی کنید، به دهکده فیل‌ها سر بزنید، باغ وحش ببرها را بازدید کنید و در پارک آبی رامایانا تجربه‌ای بی‌نظیر را رقم بزنید. همچنین بازدید از مینی سیام، کوه بودا، باغ استوایی نانگ نوچ از فعالیت‌های پیشنهادی در پاتایا محسوب می‌شود.

با توجه به موارد گفته شده، اگر پاتایا مقصد محبوب شما میان بهترین مقاصد سفرهای خارجی در نوروز 1403 است، برای رزرو تورهای آن در لحظه آخر اقدام نکنید، زیرا تورهای پاتایا مانند سایر تورها در ایام نوروز بسیار سریع تکمیل ظرفیت می‌شوند و با نزدیک شدن به تاریخ سفر با افزایش قیمت این تورها مواجه خواهید شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

نگاره

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب پیشنهادی

  • مشاهیر معماری
  • بازار ارز
  • سفر و گردشگری
  • بازار فلزات اساسی
  • بازار فلزات اساسی

20 معمار مشهور جهان و آثار آنها قسمت اول

8 ماه پیش 9زمان مطالعه

20 معمار مشهور جهان و آثار آنها قسمت دوم

9 ماه پیش 10زمان مطالعه

20 معمار مشهور جهان و آثار آنها قسمت چهارم

12 ماه پیش 10زمان مطالعه

زندگینامه و معرفی آثار حسین امانت

1 سال پیش

بررسی وضعیت بازار ارز در فروردین ماه 1403

1 هفته پیش

وضعیت یوآن چین، لیر ترکیه و درهم امارات

2 هفته پیش

وضعیت قیمت پوند و یورو در اسفند ماه 1402

3 هفته پیش

بررسی وضعیت دلار در اسفند ماه 1402

1 ماه پیش

بهترین مقاصد گردشگری نوروز 1403 پارت پنجم

2 هفته پیش

بهترین مقاصد گردشگری نوروز 1403 پارت چهارم

3 هفته پیش

بهترین مقاصد گردشگری نوروز 1403 پارت سوم

3 هفته پیش

بهترین مقاصد گردشگری نوروز 1403 پارت دوم

4 هفته پیش

بررسی و تحلیل بازار فلزات اساسی در ایران و جهان در فروردین 1403

2 روز پیش

وضعیت بازار قلع و نیکل در اسفند ماه 1402

3 هفته پیش

وضعیت بازار آهن و سنگ آهن در اسفند ماه 1402

3 هفته پیش

وضعیت بازار سرب و روی در اسفند ماه 1402

4 هفته پیش

بررسی و تحلیل بازار فلزات اساسی در ایران و جهان در فروردین 1403

2 روز پیش

وضعیت بازار قلع و نیکل در اسفند ماه 1402

3 هفته پیش

وضعیت بازار آهن و سنگ آهن در اسفند ماه 1402

3 هفته پیش

وضعیت بازار سرب و روی در اسفند ماه 1402

4 هفته پیش